Followers

Monday, December 9, 2013

REPOST (7/7/2009): Aku rindu padanya...

semalam aku bermimpi....mimpi jumpa faaizah......dalam mimpi tu,aku peluk dia erat sampai menitis air mata...rindu sangat..........kat faaizah....dan air mata tu bukan dalam mimpi je,tapi dalam realiti sebenar...x pernah mimpi menangis & betul-betul keluar air mata....Entah la...mungkin sebab masalah yang banyak dan rindu kat faaizah...kalau dulu selalu je ada tempat mengadu....tempat luahkan perasaan...tapi......................................sekarang xde dah yang nak pinjamkan telinga dan masa...masing-masing sibuk....hmm....faaizah...kite rindu kat faaizah....kite banyak benda nak cite ngan awak...sedihnya....faaizah,doakan kite ye....sahabat awak ni lemah...lemah sangat....hmmm.....moga ukhuwah kita berkekalan sampai ke syurga...amiin...
dia
insan yang teristimewa..
6 tahun bersamanya
bagaikan..
satu pengalaman
yang amat bermakna..
memberi 1001 erti
buat diriku..
dia
insan yang Allah
tentukan untuk
menemaniku..
tika aku sedih dan kecewa
memimpinku..
menuju redhaNya
mendorongku..
ke jalan yang lurus
menguatkanku..
tika aku lemah tak berdaya..
menasihatiku..
tika aku salah dalam perlakuan..
menyayangiku..
tika aku dibenci dan dihina..
yang paling utama..
dia setia di sisiku..
tika aku difitnah dan ditohmah..
Ya Allah..
dia amat baik..
tapi..
dia di mana..???
aku tidak lagi bersamanya
kini aku sendirian..
menempuh liku2 hidup..
onak dan ranjau silih berganti..
aku tabah dan sabar..
aku redha..
namun jauh di lubuk hatiku..
arghhh!!!!
rindunya aku padamu...
sedih mengenangkan setiap
detik kita bersama
acapkali titisan mutiara jernih
mengalir membasahi pipi..
dia sudah membawa haluan sendiri..
aku di sini...
masih tetap

meneruskan
perjuangan ni
walau tanpa dia di sisi..
kerna aku yakin dan percaya..
seandainya ukhwah yang terbina
ini..
ikhlas keranaNya..
pasti kami akan ketemu jua..
tidak di dunia yang fana'..
tapi pasti di taman syurga
yang kekal abadi...
dia sahabatku..
temanku..
kekasih hatiku..
juga
adikku...
salam sayang dariku....
biar kita berjauhan
doaku sentiasa mengiringi setiap langkahmu...

nukilan ini khas yang teramat sangat buat sahabat seperjuangan
ku yang kini berada di Kelantan...



NUR FAAIZAH BT JASNI...
kami bersama sejak dari F1-F5 di
SMAKL..dan meneruskan persahabatan
di bumi barakah DQ..
namun taqdir telah memisahkan kami...
Faaizah...i love you..
moga kau sentiasa bahagia di bawah naungan rahmatNya..